Постачальникам
Для початку співпраці постачальникам необходимо надати наступну інформацію:
- Коротку характеристику бренду, його частку у відсотках і грошах серед товарних і цінових аналогів на ринку України.
- Квартальний оборот по попередніх періодах в різних типах реалізації (онлайн, офлайн, опт).
- Передбачуваний оборот з урахуванням сезонності.
- Список конкуруючих брендів — їх частка на ринку України.
- Список конкуруючих продуктів — їх частка на ринку України.
- Маркетинговий фонд на розвиток бренду з боку постачальника і Бренда.
- Маржинальність і ступінь надійності фіксованих цін на ринку.
- Вказати переважні характеристики бренду, слабкі і сильні сторони.
- Вказати періодичність поставок та обсяг складських залишків.
- Кредитні умови.
- Форми оплати.
- Сервісне обслуговування, можливість повернення.
- Консигнація і умови стік ротейшн.
- Можливість проведення тренінгів.