Гарантія
Що таке гарантія і як її отримати?
- Продавець несе відповідальність за якість проданого товару у вигляді гарантії.
- Ми даємо гарантію на всю нашу продукцію в рамках гарантії виробника.
- Коли ви отримуєте товар кур'єром, транспортною компанією або на нашому складі, не забудьте перевірити його цілісність, наявність пошкоджень і справність. Після прийому товару та оплати пред'явити претензії в частині зовнішнього вигляду буде неможливо.
- Отримайте підтвердження покупки (чек, накладну або рахунок) і зберігайте його протягом гарантійного терміну. Без цих документів ви не зможете отримати гарантійне обслуговування.
Тривалість гарантійного терміну
- Гарантійний термін складає від 12 до 60 місяців і регулюється виробником.
- Точну інформацію про гарантійний термін можна знайти в технічних характеристиках товару.
Що потрібно для звернення по гарантії?
- Зверніться в наш Сервіс Центр по телефону 073-128-05-05 або e-mail: order@prokrisla.com.ua
- Надішліть фотографію товару(ів) та фотографію документа, що підтверджує покупку.
- Доставте нам товар за адресою: Харківська область, м. Дергачі, вул. Залізнична, 31-Ж або на склад перевізника (можна скористатися службою доставки перевізника за рахунок відправника). Номер складу перевізника уточнюйте у менеджера.
Скільки часу займає гарантійний ремонт?
- Більшість ремонтних робіт виконується протягом 1-2 днів за наявності всіх деталей, необхідних для ремонту.
- Ремонт проводиться протягом 15 днів у разі відсутності деталей, але при наявності їх на заводі виробника.
- Ремонт проводиться протягом 30 днів, якщо необхідно передати товар на завод виробника.
- Точні терміни гарантійного ремонту в конкретному випадку можна дізнатися на сайті або по телефону.
На що НЕ поширюється гарантія?
- Пластикові втулки кріплення роликів, заглушки на ніжки стільців. Оскільки вони є витратним матеріалом.
- Декоративні чохли з пластика і елементи їх кріплення (чохол на газлифт, чохол на хрестовину).
- Матеріал оббивки (механічні пошкодження, пропали, розриви).
- Механічні пошкодження поверхні хрестовини і підлокітників (подряпини, відколи, вм'ятини).
- Знос втулок столу з пластика ІСО, EPA (столи не можна знімати і перевантажувати (сідати, спиратися).
Коли вам можуть відмовити в гарантійному обслуговуванні?
- Поломка товарів відбулася в результаті стихійного лиха (повені, пожежі, циклони, землетруси, війни).
- Якщо відсутній документ, що підтверджує покупку.
- Є сліди самостійного ремонту.
- Скарги на зовнішній вигляд натуральних матеріалів (неоднорідність за кольором і фактурою шпону, дерева, шкіри, шрами, прожилки, сліди укусів, комах на натуральній шкірі; невелике відхилення в фактурі деревини, відмінність в структурі річних кілець, а також смуг, точок, сучків, характерних для натурального дерева).
- Скарги на незначні відмінності товарів від їх фото та відео на сайті і/або з різних партій поставок.
- Вихід товару з ладу викликаний неправильним транспортуванням або переміщенням.
- Несправність сталася через перевищення максимально допустимоговагового навантаження.
- Поломка товару сталася через використання в агресивному середовищі: підвищена вологість, висока температура, сильне сонячне світло, тільки, якщо він не призначений для використання в такому середовищі.
- Несправність товарупов'язана з неправильним використанням виробу: крісла на коліщатках і стільці НЕ призначені для сидіння більше однієї людини, на них заборонено перевозити важкі предмети. Не перевантажуйте столи, не ставайте на них ногами. Роликові тумби не призначені для сидіння або перевезення важких предметів.
- Виріб зламался через неправильну експлуатацію. Забороняється сидіти або спиратися на підлокітники стільців і табуретів всією своєю вагою. Заборонені стрибки і ходьба по ліжках або диванах.
** Виробники можуть вносити зміни в технічні характеристики і комплектацію виробів без попереднього повідомлення.